Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
October 7, 2008
Image Size
135 KB
Resolution
602×792
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,015
Favourites
38 (who?)
Comments
42
Downloads
50
×
Bugs uhhh..  Posing by buster126 Bugs uhhh..  Posing by buster126
*grumble grumble* um.. yea.. >.>
Add a Comment:
 
:iconxthepagancanidx:
XThePaganCanidX Featured By Owner Feb 20, 2014  Student General Artist
Wow Bugs, you kinky rabbit.

*Smacks his booty* Heheheheeee X3
Reply
:iconadolfwolfed4life:
AdolfWolfed4Life Featured By Owner May 18, 2014  Hobbyist Digital Artist
I love accidently stumbling upon friends' comments on pictures I like too. :XD: I don't even like Bugs Bunny, but... :blush:
Reply
:iconxthepagancanidx:
XThePaganCanidX Featured By Owner May 18, 2014  Student General Artist
I'm not that crazy about Bugs either, but I think he's cute. ^.^
Reply
:iconerraticbasarafan:
ErraticBASARAfan Featured By Owner Jan 23, 2013  Hobbyist Writer
*Holds Bugs over my shoulder and administers a good firm butt pat!*
Reply
:iconthejacobs:
TheJacobs Featured By Owner Jul 13, 2011
that does it initiating spaz meltdown
sgbjsgitbjnsg'tntosrjnhtrstrbhjnbstl'inbito'sngboist'nbiotsniostn'iost'notbnissroglnblgnnidhybnt
Reply
:iconluv-me-2maro:
luv-me-2maro Featured By Owner Mar 31, 2011
:blush:
Reply
:iconerraticbasarafan:
ErraticBASARAfan Featured By Owner Dec 31, 2010  Hobbyist Writer
He looks to be flirting...is that a flirt or a taunt?
Reply
:iconanimegurl234:
animegurl234 Featured By Owner Feb 16, 2009
OH YES YOU HAVE! :horny: Especially in that episode, "Rebel Rabbit" :excited: :drool:
Reply
:icondannyywd1982:
dannyywd1982 Featured By Owner Oct 11, 2008
LMFAO. Saul always says I have a thing for Buster bunny....yet he's over here drawing Bugs's ass. hmmmmmm
Reply
:iconmightymorphinpower4:
MightyMorphinPower4 Featured By Owner Oct 9, 2008
neat job here
Reply
:iconquickblast:
quickblast Featured By Owner Oct 8, 2008
lol^^
Reply
:iconteo-bunny:
Teo-Bunny Featured By Owner Oct 8, 2008
For petesakes bugs, havn't we seen enough of that Butt already? XD
Reply
:iconbuster126:
buster126 Featured By Owner Oct 9, 2008  Student Filmographer
Theres never enough.. never
Reply
:iconteo-bunny:
Teo-Bunny Featured By Owner Oct 13, 2008
Oh god.
Reply
:icondragonrider1227:
Dragonrider1227 Featured By Owner Oct 8, 2008
Uh oh, I see a hoard of fangirls gettin' ready to "punish" :giggle:
Reply
:iconbuster126:
buster126 Featured By Owner Oct 9, 2008  Student Filmographer
oh gawd.... lol
Reply
:iconsoniquex:
SoniqueX Featured By Owner Oct 8, 2008  Student
Uh-oh... :giggle:

Whip that a$$!!..
Reply
:iconkooshmeister:
Kooshmeister Featured By Owner Oct 8, 2008  Hobbyist Traditional Artist
If I didn't know any better I'd say you have an obsession with Bugs' butt.
Reply
:iconbuster126:
buster126 Featured By Owner Oct 9, 2008  Student Filmographer
naaaaaaaawww XD
Reply
:iconanna-mcnarin:
Anna-McNarin Featured By Owner Oct 7, 2008
And I'm just the gal with the cuffs.
Reply
:iconbuster126:
buster126 Featured By Owner Oct 8, 2008  Student Filmographer
lol well damn XD
Reply
:iconthe-seamonkey:
the-seamonkey Featured By Owner Oct 7, 2008
leather cuffs?
Reply
:iconanna-mcnarin:
Anna-McNarin Featured By Owner Oct 7, 2008
Better believe it!
Reply
:iconmostoopid:
MoStoopid Featured By Owner Oct 7, 2008
Bad boys deserves there punishments! *smacks his ass* bad bad Bugsy :giggle:
Reply
:iconbuster126:
buster126 Featured By Owner Oct 8, 2008  Student Filmographer
uhhh... dont need to have such images in my head XD
Reply
:iconmostoopid:
MoStoopid Featured By Owner Oct 8, 2008
jais you do! :XD:
Reply
:iconlukosv:
lukosv Featured By Owner Oct 7, 2008  Hobbyist Traditional Artist
This picture gives me........ideas. Baaaaaaaad ideas. >_>
Reply
:iconbuster126:
buster126 Featured By Owner Oct 8, 2008  Student Filmographer
lol you and im sure many others >.>;
Reply
:iconlukosv:
lukosv Featured By Owner Oct 8, 2008  Hobbyist Traditional Artist
Darn you internets! >_<
Reply
:iconcountessdesangre:
CountessDeSangre Featured By Owner Oct 7, 2008
SPANKING TIME! :spank:
Reply
:iconbuster126:
buster126 Featured By Owner Oct 8, 2008  Student Filmographer
lol yup...
Reply
:iconishoka:
Ishoka Featured By Owner Oct 7, 2008
You drew this cause you wanted to, I know it as fact!!
Reply
:iconbuster126:
buster126 Featured By Owner Oct 8, 2008  Student Filmographer
nuuu you shut up XD
Reply
:iconmoonbeamcat:
MoonBeamCat Featured By Owner Oct 7, 2008
LOL XD Oh you poor thing. I laugh at your torture. Ha. Haha!

Great pic though =D
Reply
:iconbuster126:
buster126 Featured By Owner Oct 8, 2008  Student Filmographer
Thats messed up lol
Reply
:iconda-wabbit:
Da-Wabbit Featured By Owner Oct 7, 2008  Hobbyist Digital Artist
ok...i shall comply

:D
Reply
:iconbuster126:
buster126 Featured By Owner Oct 8, 2008  Student Filmographer
and it was gooooood XD
Reply
:iconda-wabbit:
Da-Wabbit Featured By Owner Oct 8, 2008  Hobbyist Digital Artist
yay
Reply
:iconspootay:
Spootay Featured By Owner Oct 7, 2008  Hobbyist
F*CK YES!!! *SMACK*
Reply
:iconbuster126:
buster126 Featured By Owner Oct 8, 2008  Student Filmographer
"crazy Britney Spears fan" Leave Bugs's Butt ALOOOOOOOONNEEEEEE!!! ;___;
Reply
:iconerraticbasarafan:
ErraticBASARAfan Featured By Owner Jan 24, 2013  Hobbyist Writer
That would be Chris Crocker.
Reply
:iconspootay:
Spootay Featured By Owner Oct 8, 2008  Hobbyist
XDDDDD
Reply
Add a Comment: